Берлин Хотели

STAY SAFE

STAY SAFE

Мисията на хотели Берлин е да предоставя на високо ценените си гости услуги, които винаги надхвърлят очакванията им още в първия момент, при настаняване. Обръщаме изключително важно значение на здравето и безопасността на нашите гости и служители и използваме всички необходими средства за това. След обявяването на Covid-19 за световна пандемия, ние следим отблизо всички препоръки на Световната здравна организаци и прилагаме всички мерки срещу разпространението на заразата. Заедно с нашите вътрешни и външни екипи, ние гарантираме, че всички стандарти за обслужване на хотели Берлин, са в съответствие с изискванията за безопасността и здравето.

Служители: 

Измерване на температурата на нашите служители при вход и изход от работното място, както и периодично при необходимост. Ако имаме съмнение за симптоми, служителите се преглеждат на място от дежурен лекар.

Обслужващите служебни превозни средства, работните зони, общите части и офиси на служителите се използват съгласно социалното дистанциране, създадени са правила за почистването и дезинфекцията им и са раздадени на всички лични предпазни средства.

Служителите със съмнение за грип, настинка или заболяване не се допускат на работа без изричното одобрение на лекаря на място.

Гости:

Пристигащите туристи с автомобили се насочват към определените места за паркиране от служител на хотела, който е оборудван с маска и е инструктиран да спазва необходимата дистанция. Туристите се уведомяват да изчакат до автомобила си да бъдат поканени от охраната на хотела, с цел да се избягва струпване на хора .

Пристигащите туристи с автобуси изчакват реда си на определеното от хотела място на открито преди настаняване.

При влизане на гостите в хотел Берлин Голдън Бийч се измерва телесната им температура, след което дезинфекцират ръцете си с дезинфектант от специално поставени за целта диспенсъри. На входа се допускат минимален брой хора във фоайето с цел да бъде спазена необходимата дистанция от 1,5 м. между туристите. Останалите туристи изчакват отвън на разстояние един от друг. На рецепцията на хотела не се допускат струпвания, като гостите изчакват реда си във фоайето на разстояние. На територията на приемния блок са поставени знаци, които указват къде се минава и на какво разстояние да се изчаква, с цел да се регулира потока на влизащи и излизащи.

Регистрация се извършва на не повече от двама туристи или семейство с деца. Служителите на рецепция са оборудвани с маски. След регистрацията и попълването на необходимите документи, работният плот на рецепция се дезинфекцира и се подготвя за следващите туристи. Ключ картите за стаите се дезинфекцират след всяко ползване, насърчава се плащането с карта – кредитна или дебитна, а не пари в брой. По време на престоя, ключ картите за стаите не се оставят на рецепция. Гостите се насочват към асансьора, където служител на рецепция следи за спазването на необходимата дистанция и ограничаване на ползването му до минимален брой лица. Разрешено е използването на асансьора от максимум двама души или семейство. След всеки гост, бутоните на асансьора се дезинфекцират.

На туристите се обръща специално внимание да се запознаят с информационните табла за правила за безопасност поставени на рецепция и територията на хотела. Засилена комуникация от страна на служителите на рецепция към туристите, относно предпазните мерки, предприети за тяхната безопасност и комфорт. Гостите ще бъдат призовавани да спазват дистанция и правила за лична хигиена, ще бъдат информирани, че при висока температура и отпадналост задължително не напускат стаята си и следва да информират рецепция по телефона.

Служителите на рецепция разполагат с телефоните на лекарския екип към хотела и спешна медицинска помощ. Налични на рецепция са аптечка за оказване на първа медицинска помощ, маски и ръкавици за еднократна употреба, термометри и дезинфектанти. При съмнение за коронавирусна инфекция на гост в хотела, същият ще бъде изолиран в предварително подготвена стая. Ще му бъдат предоставени маска, ръкавици и дезинфектант и ще бъде обслужван от предварително определено за тази ситуация лице. В близост до стаята за изолация има оборудван лекарски кабинет. След изолиране или транспортиране на госта, ще се извърши почистване и дезинфекция на местата, където той е пребивавал.

При настаняване в хотела, за безопасност, гостите трябва задължително да попълнят Covid-19 декларация, която включва информация за пътуването, здраволовното състояние на гостите и заявяване за съгласие по желание или отказ за почистване и смяна на бельото и хавлиите на ежедневна база в тяхната стая. Включена е опция " по заявка ", която позволява на туристите да поискат доставка на допълнителни тоалетни принадлежности, кърпи и спално бельо, без служител на хотела да влиза в стаята. Почистването се извършва в отсъствие на гостите от стаята, само след заявено желание на госта.

Стаи за гости:

Преди настаняване и след освобождаване, търговските стаи се почистват основно, зареждат се, проветряват се и се дезинфекцират според препоръките и предписанията на органите на държавния здравен контрол. След приготвяне на стаята за настаняване на вратата се поставя стикер " Готова за Вас ", което показва на гостите, че стаята им не е била достъпна, след като е била старателно почистена и дезинфекцирана. По време на този процес, при почистването и дезинфектирането, почистващият персонал е снабден с лична защитна екипировка. Почистването на мебелите в стаята се извършва с предварително дезинфекцирани кърпи. Спалното бельо и кърпи - текстилът се пере на ежедневна база от специализирана пералня, където се спазват специалните допълнителни препоръки за изпиране при минимална температура на 60 градуса с добавяне на почистващ препарат и дезинфектант. Събирането, временното съхранение, предаването на използваното спално бельо и кърпи и съответно неговото получаване и съхранение на чистото такова, се извършва при стриктно спазване на нормативните изисквания и препоръки на здравните власти. Туристите се предупреждават да не оставят мръсни хавлии на пода, които заедно със спалното бельо се изнасят в кош на камериерските колички.

Мини бар-ът в стаята е срещу заплащане. Зарежда се при желание. Мини бар-ът не е с функциите и охлаждането на стандартен хладилник.

При почистване и дезинфекция на стаята с особено внимание се обработват следните 10 критични точки:

- Нощни лампи, ключове за осветление, дистанционни управления.

- Прозорци, завеси и пердета.

- Моноблок, мивка, душ кабина, вана, батерия мивка и душ в баня и тоалетна.

- Редовна профилактика на климатична инсталация и почистване на филтри.

- Телефонен апарат и телевизор.

- Спално бельо включващо завивки, чаршафи и възглавници

- Плоски повърхности на мебелите в стаята, като бюро, маса, нощни шкафчета, столове, гардероб.

- Брави входна и балконска врата.

- Огледало в стаята.

- Сейф и минибар.

По време на почистването и дезинфекцията балконската врата се оставя отворена през цялото време. В банята са предоставни индивидуални тоалетни принадлежности и санитарни хигиенни материали. Сешоарът в банята е изключен, без въможност за използване. Ненужните вещи са премахнати от стаите за гости, като декоративни възглавници, шалове и покривки за легло, информационни папки и указатели, бланки за пране.

Кърпите за плаж се предоставят еднократно по време на престоя на госта в стаята, като при освобождаване на стаята дежурната камериерка проверява за наличието на тези хавлии и ако същите не са налични, туристите заплащат сума от 20,00 лв. на брой хавлия.

Общи зони:

При почистване и дезинфекция на фоайе и общи площи, наш основен акцент са санитарните възли и всички предмети и повърхности, които са често докосвани. В общите тоалетни са поставени инструкции, посочващи как правилно да се мият ръцете. Почасово се почистват фоайе и общи части, особено предмети, които често се докосват от гостите, като плотове на маси, столове, бутони на асансьори, дръжки на врати. На всеки час основно се дезинфекцират общи тоалетни, дръжки на врати, бутони на асансьори, парапети стълбища, маси и столове и дивани във фоайе. Плота на рецепция се дезинфекцира след всеки гост. По време на дезинфекцията се проветрява фоайето чрез отваряне на врати и прозорци. Въведен е дневник за проведените хигиенни и дезинфекционни мероприятия, в който подробно се записват дата, час, използван дезинфектант, от кого и къде.

Дезинфектанти са на раположение на туристите още на входа и са на видни места в хотела - зоната на рецепцията, на входа на асансьорите, на входа на заведенията за хранене, в предверието на санитарните възли и зоната с открит басейн. До всеки дозатор за дезинфектант са поставени инструкции за правилна дезинфекция на ръцете. Извършват се редовни проверки, за да се гарантира правилното фунциониране на дозаторите за препарати за миене и дезинфектанти.

Всички общи части в хотел Берлин Голдън Бийч са пренаредени в зависимост от социалното дистанциране.

Процесите по почистване и дезинфекция на филтрите на климатиците са съгласно план за действие, като въздухът в сградата редовно се обновява с чист въздух.

Нивата на PH и хлор в басейните се поддържат в границите на изскваните стандарти, като техните стойности редовно се проверяват и записват в дневник.

Около откритите басейни са поставени стационарни дезинфекционни дозатори и всеки гост при влизане в зоната на басейните е задължен да дезинфекцира ръцете си. Шезлонгите около откритите басейни са разположени на разстояние 3 м. един от друг, групирани по 2 броя. Служител на басейна, оборудван със защитни средства извършва дезинфекция на шезлонгите след всеки гост.

Чадърите и шезлонгите на плажа към хотела са пренаредени на разстояние 5 м. един от друг. Не се позволява престой на повече от двама туриста или семейство под един чадър. Дезинфекция на шезлонгите се извършва от служител на хотела след всеки турист. В зоната на плажния бар са разположени апарати с дезинфектант.

Анимацията за туристите се провежда единствено и само на открито на обозначените за целта места, съгласно анимационната програма и при спазване на изискванията за физическо дистанциране. При лошо време анимационните мероприятия не се провеждат.

Изхранване:

Зоните за хранене са пренаредени според изискванията за социална дистанция, масите са подредени с възможност за използване до максимум 4 човека или членовете на едно семейство. Абсолютно забранено е събирането на маси в ресторанта и изнасянето на храна и посуда извън ресторанта.

Основният ресторант е ограничен с един вход и един изход и указващи знаци за движение и социална дистанция. На входа на ресторанта туристите се посрещат от наш служител – хост/еса, като ще се съблюдава за часа на изхранване. В зависимост от часа на изхранване, туристите получават съответния цвят гривна all inclusive/

Откритите ни бюфети са вече закрити със стъкла, като обслужването ще е индивидуално за всеки един гост от наш служител. Гостът заявява съответния артикул от блок масата и получава същия в чиния.

Предоставя се опция на туристите да избират час за закуска, обяд и вечеря, съобразно посочените интервали, а именно:

Закуска: 

Смяна 1 – 07:30 – 08:45

Смяна 2 – 08:45 – 10:00

Обяд: 

Смяна 1 – 12:00 – 13:00

Смяна 2 – 13:00 – 14:00

Вечеря: 

Смяна 1 – 18:00 – 19:30

Смяна 2 – 19:30 – 21:00

Часовете на хранене са съобразени с максималния брой седящи места за една смяна и са до изчерпване на бройките за съответната смяна. Смяна на часовете на хранене, след предварително избрания час е възможна, само след консултация за свободните места със служител на рецепция.

Напитките в ресторанта ще се издават индивидуално – кафе, чай, мляко, шоколад, безалкохолни напитки, вода на закуска. Бира, вино – бяло и червено, безалкохолни напитки, вода на обяд и вечеря. Издаването към гостите е в стъклени и порцеланови чаши, по желание опционално се предлагат и еднократни чаши.

Масите, столовете и бебешките столчета се дезинфекцират след всяко използване.

Баровете, извън основния ресторант в хотел Берлин Голдън Бийч работят само с еднократни чаши.

Ресторант а-ла-карт в тяло D е с работно време от понеделник до петък от 18:30 до 21:30 часа, от 20.06.2022 до 07.09.2022 вкл. На входа на ресторанта има поставен дезинфектант със съответните инструкции. Записванията за ресторанта се правят от предходен ден за следващ според наличните свободни места, на рецепция в тяло D в периода 16:00 до 17:00 часа. Актуална информация за менюто в ресторант а-ла-карт туристите могат да открият пред самия ресторант. Напитки вода, безалкохолни напитки, вино бяло и червено, бира.

Услуги за пране:

На място в хотела се предоставят професионални услуги за пране и гладене, като за целта гостите е нужно да попълнят бланка със заявка на рецепция.

За всички хотелски тъкани – в т.ч. чаршафи, калъфки, хавлии, покривки хотелът използва услугите на външна одобрена пералня, съгласно изискванията от Министерство на Здравеопазването и РЗИ.

Сигурност и здравни услуги:

Хотел Берлин Голдън Бийч разполага с денонощна охрана и видеонаблюдение, дежурен лекарски екип.

Съгласно изисканията, в хотела има осигурени стаи за изолация на персонал и гости при наличие на съмнения за COVID-19. Въведени са всички необходими процедури и стандарти за обслужване и са идентифицирани зоните за изолация.

Температурата на всички посетители, външни доставчици се измерва при влизане в помещенията и са предприети всички превантивни мерки.

Стандартите на обслужване стриктно се контролират за спазване на качеството и гарантират безопасността на всички продукти от доставката до използването им, което осигурява и безопасността на всички наши гости.