Цени сезон 2 0 2 1

Запитвания за резервации или уточнения за направени вече такива, можете да направите на телефон +359 52 384 554

За сезон 2020 можете да изпратите своето запитване на e-mail: sales-manager@hotelberlin.bg

Цени хотел Берлин Голдън Бийч сезон 2021 - all inclusive GOLD


Рекламен сезон
Нисък сезон
Среден сезон
Висок сезон
Среден сезон
Нисък сезон
Рекламен сезон

22.05.2021 04.06.2021
05.06.2021 19.06.2021
20.06.2021 04.07.2021
05.07.2021 24.08.2021
25.08.2021 06.09.202107.09.2021 19.09.202120.09.2021 29.09.2021
Възрастен в двойна стая70,00 лева97,00 лева122,00 лева150,00 лева122,00 лева97,00 лева70,00 лева
Единична стая86,00 лева114,00 лева140,00 лева183,00 лева140,00 лева114,00 лева86,00 лева
Възрастен в апартамент90,00 лева116,00 лева142,00 лева185,00 лева142,00 лева116,00 лева
90,00 лева


Цени хотел Берлин Грийн Парк сезон 2021 - all inclusive GOLD


Рекламен сезонНисък сезонСреден сезонВисок сезонСреден сезонНисък сезонРекламен сезон

28.05.2021 04.06.202105.06.2021 19.06.202120.06.2021 04.07.202105.07.2021 24.08.202125.08.2021 06.09.202107.09.2021 19.09.202120.09.2021 29.09.2021
Възрастен в двойна стая62,00 лева88,00 лева114,00 лева139,00 лева114,00 лева88,00 лева62,00 лева
Единична стая82,00 лева103,00 лева129,00 лева172,00 лева129,00 лева103,00 лева82,00 лева
Възрастен в апартамент86,00 лева108,00 лева132,00 лева174,00 лева132,00 лева108,00 лева86,00 лева


Цените включват всички хотелски такси и 9% ДДС.

Всички услуги и допълнителни разходи, които не са посочени в пакета услуга, се заплащат при ползване от туристите непосредствено на място в хотелите по действащите цени.

НАМАЛЕНИЯ:
Намаление за деца за всички типове помещения:
- Едно дете на възраст между 2 и 11.99 години, настанено на допълнително легло в помещение с двама пълноплащащи възрастни – настанява се безплатно;
- Две деца на възраст между 2 и 11.99 години, на допълнителни легла в помещение с двама пълноплащащи възрастни – и двете деца се настаняват безплатно;
- Един възрастен с 1 дете заплаща сума за единична стая;
- Един възрастен с 2 деца - възрастният заплаща легло в двойна стая, всяко дете заплаща 50 % от легло в двойна стая;
- Двама възрастни с три деца в апартамент - двете деца са безплатни, третото дете заплаща 50 % от легло в апартамент;
Възрастен на допълнително легло / или дете над 12 год. / - 30 % намаление от цената за легло в двойна стая на възрастен.

ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ ЗА РЕЗЕРВАЦИИ, АНУЛАЦИИ И РЕКЛАМАЦИИ:

ЗА РЕЗЕРВАЦИИ В ХОТЕЛИ БЕРЛИН

При желание или запитване за резервация за хотели Берлин - хотел Берлин Голдън Бийч или Берлин Грийн Парк, молим да ни изпратите писмено запитване на e-mail: sales-manager@hotelberlin.bg В рамките на 48 часа, ние ще обработим Вашето запитване и ще Ви изпратим потвърдителен e-mail с номер на Вашата резервация и реквизити за банково плащане. За да се счита Вашата резервация за направена е необходимо да заплатите 50 % (петдесет процента) от цялата сума до 10 календарни дни след получаването на потвърдителното пусмо. 14 календарни дни преди пристигането (преди датата на настаняване) следва да заплатите останалата част от сумата по резервацията. В случай, че плащането не бъде получено в гореописаните срокове, Вашата резервация се счита за анулирана без предупреждение.

НИЕ ВИ ГАРАНТИРАМЕ, че туристическите бази - хотел Берлин Голдън Бийч и Берлин Грийн Парк, отговарят напълно и съответстват на санитарно-хигиенните норми и на изискванията за техническа и противопожарна безопасност, съгласно българските държавни стандарти и на категоризацията им, съгласно Закона за туризма. 

НИЕ СЕ ЗАДЪЛЖЕВАМЕ да предоставим на туристите хотелско обслужване на ниво, съответстващо на категорията на хотелите и националните туристически нормативи, а именно - настаняване на туристите в стаите без забавяне след 14:00 часа, изхранване на туристите по стандартите за приготвяне и сервиране на ястия и напитки, съблюдаване на изискванията за зареждане на стаите, смяна на спалното бельо и хавлии, ежедневно почистване на стаите, освобождаване на стаите до 12:00 часа.

ЗА АНУЛИРАНЕ И НАПРАВЕНИ ПРОМЕНИ В ХОТЕЛИ БЕРЛИН

За рекламен, нисък и среден сезон:

1. Гарантиране на заявка от страна на клиент с 50 % заплащане от общата сума на резервацията до 5 /календарни/ дни преди датата за настаняване - без право на анулация.

2. Гарантиране на заявка от страна клиент със 100 % заплащане на общата сума по резервацията за една стая до 14 /календарни/ дни преди датата за настаняване не се дължат неустойки към хотела. За повече от едно резервирано помещение при същите условия и срок се дължат неустойки в размер на 30 % от цената за всяко следващо резервирано помещение.

3. При анулация на 100 % платена резервация до 7/календарни/ дни преди датата за настаняване се дължи 30 % от общата стойност на резервацията.

4. При не реализиране на предплатена резервация и без направена анулация по надлежния по-горе описан ред и установените срокове - сумата не се възстановява.

5. Промени по резервациите се правят по действащите в момента на промяната цени.

За висок сезон:

1. Гарантиране на заявка от страна на клиент с 50 % от общата сума на резервацията до 7 /календарни/ дни преди датата за настаняване - без право на анулация.

2. Гарантиране на заявка от клиент със 100 % заплащане на общата сума по резервацията за една стая до 21/календарни/ дни преди датата за настаняване не се дължат неустойки към хотела. За повече от едно резервирано помещение при същите условия и срок се дължат неустойки в размер на 30 % от цената за всяко следващо резервирано помещение.

3. При анулация на 100% платена резервация до 14 /календарни/ дни преди датата за настаняване се дължи 30 % от общата стойност на резервацията.

4. При не реализиране на предплатена резервация и без направена анулация по надлежния по-горе описан ред и установените срокове - сумата не се възстановява.

5. Промени по резервациите се правят по действащите в момента на промяната цени.

Гореописаните условия са валидни единствено и само при директна резервация, направена към хотела и получаване на потвърдително писмо, а не през туроператор или сайтове.

ЗА РЕКЛАМАЦИИ В ХОТЕЛИ БЕРЛИН

В случай, че не получите качествени услуги, за които сте направили заплащане, трябва да оформите своята рекламация в писмен вид още по време на престоя си в хотела по настаняване. За валидни се считат само рекламации, подадени в писмен вид и регистрирани с двустранно изготвен и подписан от управителя на хотела протокол, носещ задължително и подписи на предявилите рекламацията туристи. Качеството на услугите се определя от изискванията, предявявани като правило към подобен род услуги. В случай, че бъде установена рекламация, за която ние носим отговорност, се задължаваме да я уредим на място в срок до края на престоя Ви. Ние не носим отговорност за рекламации и оплаквания, възникнали в следствие на форсмажорни обстоятелства, включително природни сили, извършени престъпления от трети лица и/или други непредвидими и/или непреодолими събития, независещи от волята ни. Преждевременно прекратяване на престоя Ви по Ваше желание е възможно само при проведен от Вас устен разговор с мениджмънта на хотела. При преждевременно отпътуване, по доказани обективни причини, ние Ви фактурираме ползваните услуги и две нощувки неустойка по действащите към момента цени.